Regulamin i zasady dokonywania zakupów w sklepie HASSLE.PL



1. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie poprzez witrynę www.hassle.pl

 

2. W sklepie prowadzona jest wyłącznie sprzedaż produktów marki HASSLE®
i akcesoriów z nimi związanych.

 

3. Ceny wszystkich produktów są cenami brutto (zawierają 23% podatek VAT).

Obowiązująca jest cena widniejąca przy produkcie w chwili złożenia zamówienia przez odbiorcę.

 

4. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen, wycofywania produktów oraz wprowadzania nowych.

 

5. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta.

 

6. Koszty dostawy ponosi odbiorca. Wysokość kwoty za przesyłkę wynika z formy płatności oraz wyboru dostawcy i kształtuje się ona następująco:


Wpłata na konto:


Poczta Polska - 11zł

Kurier DPD - 16zł

 

Za pobraniem:

 

Poczta Polska - 19zł

Kurier DPD - 21zł

 

7. Formy płatności

- Przedpłata (przelew bankowy na numer konta, podany w mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia online).

- Za pobraniem


Przy wyborze przelewowej formy płatności zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu na koncie firmy kwoty
wynikającej z transakcji.



8. Zamówienie realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu przedpłaty.

Jeśli zamawiane produkty chwilowo są niedostępne, poinformujemy o możliwym terminie realizacji zamówienia i poprosimy o jego akceptację.

 

9. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy.

Przy płatności przelewem, termin ten wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

10. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po wysyłce z naszego magazynu.

Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie spowodowane niedotrzymaniem przez firmę kurierską (DPD) obowiązujących terminów dostaw.

 

11. Zwroty

W ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki można zrezygnować z produktów zakupionych w sklepie bez konieczności podania przyczyny. Produkty nie mogą być jednak zniszczone, lub nosić jakichkolwiek oznak używania dotyczy to również opakowania. Produkt należy odesłać w nienaruszonym opakowaniu foliowym na adres sklepu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Kwota ta zostanie przelana na wskazane konto w ciągu 5 dni roboczych.

 

12. Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności i oczekiwania klienta należy odesłać na adres sklepu. Prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia szczegółów.

 

Reklamowany produkt klient odsyła na swój koszt. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwrócimy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

Jeśli potwierdzimy wadliwość towaru zostanie on wymieniony na inny – pełnowartościowy. Wobec braku możliwości wymiany zwrócimy równowartość ceny danego produktu.

 

Sklep ustosunkuje się do żądań klienta w terminie 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia reklamacji. Jeśli tego nie zrobi w ciągu 14 dni, automatycznie oznacza to, że roszczenie klienta jest uzasadnione.

 

13. Uszkodzenia w transporcie

Przed odbiorem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
W sytuacji uszkodzenia przesyłki należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody (podpisany przez kuriera) oraz skontaktować się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia roszczeń Klienta z powodu szkód powstałych w czasie transportu.

 

14. Ochrona danych osobowych

Przekazane przez Państwa dane osobowe NIE będą używane przez nas w innych celach jak tylko do realizacji zamówienia. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.